Regulamin sklepu i polityka prywatności - Brigante.pl
  • Pastelowe krople lampa stołowa Lamps&Company

    Oryginalna lampa stojąca Pastelowe Krople to pomysł na dodatkowe oświetlenie do dziecięcego pokoju. Ożywi wnętrze i doda mu uroku. Lampa stworzy spójną całość z innymi produktami z kolekcji Pastelowe Chmurki i Pastelowe Krople.
    Wysokość : 55 cm Szerokość klosza: 25 cm Wysokość klosza: 20 cm Rodzaj gwintu: E27 Ilość źródeł światła: 1 Maksymalna moc źródła światła: 60W Kompatybilna z LED: Tak Napięcie: 230V Materiał: Drewno naturalne, Bawełna Kolor: Różnokolorowy Stopień ochrony IP: IP20 Uwaga!: Ściemniacz działa wyłącznie na żarówkach halogenowych klasy C. Podstawki ze ściemniaczem dostępne są wyłącznie w kolorze białym.
    329,00 zł
  • Lampa wisząca ALDO - Orlicki Design

    Wysokość : 113 cm Szerokość: 45 cm Rodzaj gwintu: E27 Ilość źródeł światła: 1 Maksymalna moc źródła światła: 60W Napięcie: 230V Kolor: Chrom Stopień ochrony IP: IP20
    338,00 zł
  • Elmo Tavolo Nero lampa biurkowa - Orlicki Design

    Wysokość : 46,2 cm Szerokość: 17,8 cm Rodzaj gwintu: E27 Ilość źródeł światła: 1 Maksymalna moc źródła światła: 40W Kompatybilna z LED: Nie Napięcie: 230V Materiał: METAL, CHROM Kolor: Czarny Stopień ochrony IP: IP20
    615,00 zł
  • Mirage lampa wisząca mała MaxLight P8009-400

    Wysokość : 150 cm Szerokość klosza: 35 cm Wysokość klosza: 20 cm Rodzaj gwintu: R7S Ilość źródeł światła: 1 Maksymalna moc źródła światła: 100W Napięcie: 230V Materiał: Akryl, Szkło Kolor: Chrom Stopień ochrony IP: IP20 Regulacja wysokości: Tak
    1 025,82 zł
  • Fumino kinkiet white MaxLight W0088

    Wysokość : 12 cm Szerokość: 26 cm Głębokość: 13 cm Rodzaj gwintu: Zintegrowany LED Ilość źródeł światła: 1 Maksymalna moc źródła światła: 8W, 3000K, 722 LM Napięcie: 230V Kolor: Biały Stopień ochrony IP: IP20 Źródła światła w komplecie: Tak
    368,00 zł
  • Aura II lampa wisząca MAXlight P0134

    Wysokość : 120 cm Szerokość: 85 cm Rodzaj gwintu: Zintegrowany LED Ilość źródeł światła: 1 Maksymalna moc źródła światła: 35W + 52W, 6000 LM Kompatybilna z LED: Tak Napięcie: 230V Materiał: Tworzywo sztuczne Kolor: Biały Stopień ochrony IP: IP20 Źródła światła w komplecie: Tak Regulacja wysokości: Tak
    4 770,00 zł
  • Kristal lampa wisząca MaxLight 3960/12P

    Wysokość : 130 cm Szerokość: 72 cm Rodzaj gwintu: G4 Ilość źródeł światła: 12 Maksymalna moc źródła światła: 40W Kompatybilna z LED: Tak Napięcie: 230V Materiał: Metal, Szkło Kolor: Przezroczysty Stopień ochrony IP: IP20
    3 306,00 zł
  • Prince Lampa Wisząca Zuma Line P0360-06D-F4AC

    Wysokość : 140 cm Szerokość: 82 cm Głębokość: 15 cm Rodzaj gwintu: G9 Ilość źródeł światła: 6 Maksymalna moc źródła światła: 42W Kompatybilna z LED: Tak Napięcie: 230V Materiał: Kryształ, Metal Kolor: Przezroczysty Stopień ochrony IP: IP20 Klasa energetyczna: A++, A+, A, B, C, D, E
    1 399,00 zł

Regulamin sklepu internetowego

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez ap lumini Anna Piątek, za pośrednictwem sklepu internetowego www.brigante.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez ap lumini Anna Piątek usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

Postanowienia ogólne, korzystanie ze Sklepu Internetowego

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, prawa autorskie, własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Szerzej o plikach cookies w zakładce "polityka cookies" w stopce sklepu internetowego.
  4. Aby złożyć zamówienie na Stronie Internetowej Sklepu konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty e-mail.
  5. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet oraz korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z  zagrożeniem polegającym na pozyskaniu danych Klientów przez osoby do tej czynności nieuprawnione, dlatego oświadcza, iż Klienci powinni stosować zabezpieczenia, które będą chronić przed wskazanymi wyżej zagrożeniami. Przede wszystkim powinni stosować programy antywirusowe, chroniące tożsamość użytkownika. Firma AP LUMINI, będąca Sprzedającym nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu jego hasła

Rejestracja

  1. Aby utworzyć indywidualne konto klienta, kupujący jest zobowiązany do rejestracji na Stronie Sklepu Internetowego.
  2. Aby złożyć zamówienie na sklepie brigante.pl rejestracja oraz utworzenie konta nie są konieczne.
  3. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło, które jest znane tylko jemu.
  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

Zamówienia

  1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie są ofertą składaną przez Sprzedawcę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszeniem skierowanym ze strony Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  2. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  3. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zamawiam i płacę”.
  4. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w pkt. 1 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

Płatności

  1. Ceny na sklepie internetowym wyrażone są w kwocie brutto i stanowią jedynie cenę towaru bez uwzględnienia kosztów transportu oraz innych kosztów, które może ponieść klient, a które zależą od wyboru sposobu realizacji zamówienia, dostawy.
  2. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.
  3. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  4. Dostępne są następujące możliwości płatności za zakup:
  • płatność przelewem zwykłym na konto Sprzedającego
  • płatność za pośrednictwem systemu płatności internetowych tpay.com obsługiwanego przez Krajowy Integrator Płatności S. A. z siedzibą w Poznaniu.
  • płatność gotówką za pobraniem.
  • płatność gótówką przy odbiorze osobistym (w przypadku odbioru osobistego Kupujący jest powiadamiany przez Sprzedającego o możliwych terminach odbioru, uzależnionych od dostępności towaru na magazynie Sprzedawcy, bądź u dostawcy).

Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje dostawę wyłącznie na terenie Polski.
  2. Dostawa na terenie innych krajów jest możliwa tylko po indywidualnych ustaleniach z klientem i zgodzie Sprzedawcy na wysłanie towaru do innego kraju.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiany towar bez wad.
  4. Termin dostawy liczony jest w dniach roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  7. W przypadku odbioru osobistego Kupujący jest powiadamiany przez Sprzedającego o możliwych terminach odbioru, uzależnionych od dostępności towaru na magazynie Sprzedawcy, bądź u dostawcy (patrz: płatności, pkt. 4).
  8. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
  9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

Rękojmia

  1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  4. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje.
  5. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  6. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres [email protected] W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  • żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Gwarancja

  1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
    Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści

  1. Klient, poprzez zamieszczanie treści oraz udostępnianie ich dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Treści, które są w ten sposób zamieszczone nie wyrażają w żaden sposób poglądów Sprzedawcy. który oświadcza, że nie powinny być one utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest w tym zakresie dostarczającym treść, a jedynie podmiotem umożliwiającym ich publikacje poprzez udostępnienie odpowiednich zasobów teleinformatycznych

Klient nie jest uprawniony do:

  • Zamieszczania w ramach korzystania z usług danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
  • Zamieszczania w ramach korzystania z usług treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

Klient oświadcza, iż:

    • jest uprawniony do korzystania z wszelkich autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
    • umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
    • wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
    • wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Odpowiedzialność za zamieszczane treści

    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z punktem Regulaminu mówiącym o Zgłaszaniu Zagrożenia lub naruszeń praw.
    2. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług treści które mogłyby w szczególności:
    • zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
    • naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
    • posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
    • pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;
    • naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

Modyfikowanie w przypadku naruszenia praw

    1. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z punktem Regulaminu mówiącym o Zgłaszaniu Zagrożenia lub naruszeń praw, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.
    2. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach Strony Internetowej Sklepu.

Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw

  1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.
  2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.

Ochrona danych osobowych i Polityka prywatności

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego brigante.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
  2. Właścicielem Sklepu i jednocześnie administratorem danych jest firma AP LUMINI Anna Piątek, os. Orła Białego 8/3, 62-200 Gniezno. NIP: 7842358591 , REGON: 365472176 zwana dalej Brigante.pl
  3. Dane osobowe zbierane przez Brigante.pl za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
  4. Brigante.pl dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.

Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

  • Brigante.pl zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.
  • Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:

rejestracji konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);, składania zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu wykonania umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);, subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter), w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest usługa świadczona drogą elektroniczną. Podstawa prawna - zgoda osoby, której dane dotyczą na wykonania umowy o świadczenie usługi Newsletter (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

  • W przypadku rejestracji konta w Sklepie Internetowym, Klient podaje:

adres e-mail; Dane adresowe (kod pocztowy i miejscowość;kraj (państwo);ulica wraz z numerem domu/mieszkania.), imię i nazwisko;numer telefonu.

    • Podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Klient samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło, w późniejszym czasie
    • W przypadku składania zamówienia w Sklepie Internetowym, Klient podaje następujące dane:

adres e-mail; Dane adresowe (kod pocztowy i miejscowość;kraj (państwo);ulica wraz z numerem domu/mieszkania.), imię i nazwisko;numer telefonu.

    • W przypadku skorzystania z usługi Newsletter, Klient podaje jedynie swój adres e-mail.
    • Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
    • Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie Internetowym. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
    • W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania z funkcjonalności w Sklepie Internetowym takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
    • Brigante.pl przetwarza dane osobowe obejmujące: imię, nazwisko, adres e-mail, jak również odpowiedzi na przygotowane pytania w ramach ankiety satysfakcji i formularzy wykorzystywanych do badania satysfakcji. Udział w takich akcjach jest dobrowolny. Jeśli Klient nie zgadza się na uczestniczenie w nich, to w każdej chwili może poinformować Brigante.pl, a wtedy Brigante.pl zablokuje odpowiednie dane. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na poprawie funkcjonalności usług świadczonych drogą elektroniczną oraz dokonaniu oceny satysfakcji ze świadczonych przez nas usług.
    • Przekazanie danych osobowych do Brigante.pl jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.

Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?

    • Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Brigante.pl przy prowadzeniu Sklepu Internetowego. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Brigante.pl co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
    • Brigante.pl korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Brigante.pl. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;
    • Brigante.pl korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów. Świadczą oni usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.
    • Dostawcy usług mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
    • Dane osobowe Klientów przechowywane są:

W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Brigante.pl tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Brigante.pl i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Brigante.pl tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

    • W przypadku dokonania zakupu w Sklepie dane osobowe mogą być przekazywane firmie kurierskiej, w celu dostarczenia zamówionych towarów.
    • W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system Płatności internetowych, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna, ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, Kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN (wpłacony w całości), NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357
    • Brigante.pl za wyraźną i dobrowolną zgodą Klienta, może przekazać dane osobowe Klienta firmie Ceneo.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznan, NIP: PL5252674781 w celu przesłania przez Ceneo.pl Sp. z o.o na adres e-mail Klienta ankiety służącej uzyskaniu od Klienta opinii na temat transakcji dokonywanej przez Klienta w Sklepie Internetowym.
    • Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem Internetowym.
    • W przypadku, gdy Klient dokona subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter) na jego adres e-mail Brigante.pl będzie wysyłać wiadomości elektroniczne zawierające informacje handlowe o promocjach i nowych produktach dostępnych w Sklepie Internetowym.
    • W przypadku skierowania żądania Brigante.pl udostępnia dane osobowe, uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Mechanizm cookies, adres IP

    • Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez Brigante.pl na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez Brigante.pl produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep Internetowy. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Sklepie Internetowym.
    • Brigante.pl wykorzystuje dwa typy plików cookies: Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klientów. Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów
    • Brigante.pl wykorzystuje cookies własne w celu: uwierzytelniania Klienta w Sklepie Internetowym i zapewnienia sesji Klienta w Sklepie Internetowym (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać loginu i hasła; analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze Strony Internetowej Sklepu, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
    • Brigante.pl wykorzystuje cookies zewnętrzne w celu:popularyzacji Sklepu Internetowego za pomocą serwisu społecznościowego facebook.com (administrator cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii);popularyzacji Sklepu Internetowego za pomocą serwisu społecznościowego pinterest.com (administrator cookies zewnętrznego: Pinterest, Inc z siedzibą w USA);prezentowania opinii na stronach internetowych Sklepu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego ceneo.pl (administrator cookies zewnętrznego: Ceneo.pl Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznan);prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Sklepu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego www.youtube.com (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);
    • Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klientów Sklepu Internetowego. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputerów Klientów wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klienci mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
    • Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia popularnych przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:

przeglądarka Internet Explorer;przeglądarka Microsoft EDGE;przeglądarka Mozilla Firefox;przeglądarka Chrome;przeglądarka Safari;przeglądarka Opera.

    • Brigante.pl może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Sklep Internetowy przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie, jako nieosobista informacja identyfikująca. Adres IP jest wykorzystywany przez Brigante.pl przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu Sklepu Internetowego, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Sklepu Internetowego.
    • Sklep Internetowy zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. Brigante.pl nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

Prawa osób, których dane dotyczą

    • Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
    • Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO.
    • Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) - podstawa prawna: art. 17 RODO.
    • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 18 RODO.
    • Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.
    • Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.
    • Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.
    • W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Brigante.pl spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Brigante.pl nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
    • Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
    • Klient ma prawo żądać od Brigante.pl przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie.
    • Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

Hasło. Zarządzanie nim.

    • W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Sklepie utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu Sklep Internetowy umożliwia wygenerowanie nowego hasła.Brigante.pl nie wysyła przypomnienia hasła. Hasło jest przechowywane w bazie danych w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętasz hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Sklepie Internetowym. Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta.
    • Brigante.pl nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Klienta.

Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Brigante.pl poinformuje Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.